380503719600

IMC Internal Medicine Winchester FAQ

ВІДПОВІДАЄМО НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

1. Що таке ACLS?

ACLS – це курси з невідкладної допомоги на догоспітальному етапі. Ця абрівіатура розшифровується як: Advanced Cardiovascular Life support (Поглиблена серцево-судинна підтримка життєзабезпечення).

2. На кого орієнтований цей курс?

Ми проводимо три види курсів:
- ACLS – розрахований для лікарів різних спеціальностей, які працюють з пацієнтами.
- Re-ACLS – це повторний курс, для тих лікарів, які вже пройшли курс ACLS для підтримки навиків невідкладної допомоги.
- ILS (Immediate Life support) – це курс, який розрахований для середнього медичного персоналу (медсестер, асистентів стоматолога, фельдшерів).
Детальнішу інформацію ви зможете почитати у вкладці «про курси».

3. Для чого мені потрібно проходити цей курс?

Для поглиблення та удосконалення своїх знань та навиків з невідкладної допомоги та реанімації.

4. Яка тривалість курсу?

АCLS – триває два дні. Re-ACLS – один день. ILS – один день.

5. Як часто ви проводите курси?

Ми проводимо курси по мірі набору групи. В середньому раз на 2 місяці.

6. Як потрапити на ваш курс

Можна контактувати з нами по телефону, вказаному на сайті або зареєструватися на сайті і ми самі з вами зв’яжемося. Після оплати за курс ви отримаєте методичний матеріал для теоретичної підготовки, план курсу, дату і місце проведення.

7. Чим особливий ваш курс і чим він відрізняється від інших курсів по невідкладній допомозі?

- Ми використовуємо реалістичні манекени та високотехнологічне обладнання (манекени мають судинну систему, артеріальний тиск, пульс, дихання; управління під час виконання сценарію з комп’ютера);
- Медикаментозні засоби вводяться реально при відпрацюванні сценарію;
- Ми маємо повний комплект обладнання для навчання постановки периферичного венозного катетера та внутрішньокісткового доступу;
- Індивідуальний підхід до кожного курсанта.

8. Як можна отримати ваш методичний посібник з ACLS?

Після оплати ви отримаєте матеріал для підготовки до курсу безкоштовно.

9. Де проводяться ваші курси?

Найчастіше ми проводимо курси у Львові та Києві, але також є можливість провести курси і в інших містах України.

10. Яка кількість учасників курсу?

Група складається з 24 курсантів, яких ми ділимо на три підгрупи. З підгрупами працює чотири сертифікованих інструктори.

11. Які знання потрібні перед проходженням вашого курсу?

Потрібно ознайомитися з методичним посібником, який висилається перед курсом. Також рекомендовано пройти тести на нашому сайті.

12. Якою мовою проводиться навчання на курсі?

Ми проводимо навчання і видаєм всі матеріали для курсу Українською мовою.

13. Як використовувати навчальні матеріали?

Якщо це ваш перший курс ACLS, ми рекомендуємо ретельно опрацювати Навчальний посібник. Уважно прочитайте кожен розділ і створіть алгоритми запам'ятовування матеріалу. Якщо ви хочете побачити, як ви засвоюєте матеріал, пройдіть тренувальні тести на нашому сайті. Після того, як ви впевнені в своїх знаннях, ми настійно рекомендуємо вам попрактикувати з Екзаменаційним тестом . Це хороший тест ваших знань з ACLS, які будуть потрібні вам під час освоєння навичок на курсі.

14. Що включає в себе курс?

Навчальний елемент курсів включає в себе лекції, електронні засоби навчання, закриті і відкриті дискусії і сесії моделювання.
• В обов'язки інструкторів курсу входить забезпечення та відповідний розподіл навчальних сесій з урахуванням достовірності (на базі доказової медицини), бази знань і вимог курсантів.
• Структура курсу слідує офіційній програмі курсу ACLS. Деякі з блоків в програмі можуть бути переміщені вперед або назад, щоб дозволити краще оволодіти матеріалом.
• Формат курсу і матеріали курсу, які будуть доступні кожному курсанту повинні бути використані. Деякі додаткові слайди або обладнання які можуть бути використані в лекціях не повинні бути за рахунок інших пунктів програми. Всі теми курсу будуть охоплені.
• Там, де обставини вимагають включення додаткових навичок, додаткові модулі можуть бути додані до змісту базового курсу. Це може збільшити тривалість курсу.

15. Яке обладнання використовується на курсі?

- манекени;
- дефібрилятори;
- кардіомонітори;
- кисневий концентратор;
- відео-ларингоскоп;
- тренажер для в/венного та пристосування для в/кісткового доступів;
- аптечки для невідкладних станів;
- справжні лікарські засоби, шприци, катетери, системи для інфузій.
Високотехнологічні манекени, що управляються з комп’ютера і які використовуються на курсі, можна інтубувати, вимірювати артеріальний тиск, відчувати пульс на каротидній, променевій та бедреній артеріях, проводити натискання грудної клітки та вентиляцію, спостерігаючи за правильністю процедур в реальному часі за допомогою спеціальних сенсорів. Які вбудовані в манекен. А також проводити дефібриляцію, проводити кардіостимуляцию і кардіоверсію реальними приладами які дають реальний розряд на манекені. На курсі використовуються справжні (НЕ навчальні!) Дефібрилятори. Кожен учасник вчиться їх застосовувати. На заняттях по забезпеченню дихальних шляхів пояснюється принципи застосування кисневої терапії, пристосувань для забезпечення прохідності дихальних шляхів та вентиляції. Кожен учасник тренується проводити вентиляцію мішком Амбу з лицьової маскою застосуванням рото та носо-горлових трубок, ларингіальної маски, ларингіальної трубки, інтубаційної трубки).

16. Чи навчуся я на курсі користуватись дефібрилятором??

Так, безпечне застосування біфазного дефібрилятора - це один з основних елементів курсу. Йому присвячено окреме заняття, потім протягом всього курсу кожен з учасників проводить дефібриляцію та кардіоверсію справжнім дефібрилятором під час відпрацювання клінічних ситуацій. Крім цього є сценарії з використанням AED (Автоматичного зовнішнього дефібрилятора). Такі дефібрилятори знаходяться в Аеропортах, літаках, залізничних вокзалах,спортивних майданчиках та інших місцях скупчення людей.

17. Чи необхідний спецодяг на курсі?

Так. Одяг та взуття повинні бути зручними, що не обмежують рухів, так як реанімація проводиться на колінах в реальному часі, максимально наближена до реальних умов. Тому рекомендовано взяти з собою або хірургічний костюм, або спортивний костюм і тапочки.

18. Які технічні навички охоплює курс?

Найважливіші з них - профілактика зупинки кровообігу, тобто обстеження пацієнта за схемою ABCDE;
- Розпізнавання різкої зупинки кровообігу;
- Високої якості натискання грудної клітки та правильна вентиляція мішком Амбу з лицьової маскою;
- забезпечення дихальних шляхів, інтубація;
- безпечне проведення дефібриляції та кардіоверсії;

19. Чи навчуся я на курсі створювати доступ до венозної системи для введенні ліків при невідкладному стані?

Так. Немає доступу до венозної системи – немає реанімації! Цьому присвячений спеціальний блок занять в перший день курсу. Навички постановки периферичного катетера відпрацьовуються на спеціальному тренажері. Крім цього курсанти оволодіють створенням внутрішньокісткового доступу, якщо внутрішньовенний створити неможливо.

20. Якими ще навиками я оволодію, крім натискання на грудну клітку та дефібриляцією?

Крім, звичайно, технічних навичок, напр., натискання на грудну клітку, дефібриляція, розпізнавання ритмів і так далі…
є інша група навичок, пов'язаних з людським фактором. У медицині вперше на них звернули увагу реаніматологи. Аналіз небажаних пригод показав, що їх причиною в 80% були не відмова обладнання або відсутність знань, а недоліки в таких навичках, як комунікація, контроль доз медикаментів, планування і організація дій команди, дії лідера реанімаційної бригади, чіткість команд які він дає.
Ці нетехнічні навички характеризуються як пізнавальними так і соціальними факторами, які доповнюють технічні навички використати в безпечному та ефективному виконанню поставлених завдань.
На курсі тренуються володінню такими навичками як - ситуаційна обізнаність - вміння оцінювати ситуацію, правильно аналізувати, враховувати найважливішу інформацію - прийняття рішень - вибір певного рішення з ряду альтернативних на підставі власних спостережень та інформації від членів реанімаційної бригади.
Командна робота - один з найважливіших навичок в реанімації - управління завданнями - реанімація вимагає виконання багатьох процедур послідовно або одночасно. Координація цих дій – і є роль лідера бригади.

21. Ким написаний підручник до курсу ACLS?

Підручник до курсу ACLS написаний спеціально для цілей курсу, містить найнеобхіднішу і практичну інформацію, що базується на останній актуалізації стандартів Європейської ради з реанімації (2015 рік). У ньому немає зайвої інформації, написаний простою і доступною мовою. Статті підручника перекладені на українську мову інструкторами курсу та доповнені розділом «Юридичні аспекти», який підготував юрист з медичного права Кирило Тарковський.

22. Чи не будуть деякі елементи курсу занадто складними для мене, якщо я не маю великого досвіду, напр., В розпізнаванні ритмів на ЕКГ або інтубації?

Курс містить найбільш необхідні та універсальні знання та практичні навички, необхідні для лікування пацієнтів в стані загрози для життя. Всі елементи описані простою і зрозумілою мовою в підручнику, крім того, їх практичний аспект представлений на курсі. На ЕКГ необхідно вміти розпізнавати основні типи аритмій, що являють собою безпосередню небезпеку для життя пацієнта, а також ознаки ішемії серцевого м'яза, не вдаючись у подробиці постановкитопічного кардіологічного діагнозу Згідно з останніми стандартами ЕRC інтубацію можуть проводити лікарі, які проводять цю процедуру дуже часто, практично щодня, тобто процедура зарезервована для анестезіологів і реаніматологів. На курсі широко представлені альтернативні засоби забезпечення прохідності дихальних шляхів. Уміння інтубувати не обов’язкове на курсі, але застосовувати інтубацію можна під час симуляцій клінічних сценаріїв.

23. Я реаніматолог, що нового зможу дізнатися для себе на цьому курсі?

Фахівці, які часто виконують реанімацію, повинні знати актуальні стандарти, уніфіковані клінічні протоколи які є в нашому законодавстві, вміти їх ефективно застосовувати, діючи в інтердисциплінарній бригаді. Курс AСLS є комплексною формою навчання, що включає як, технічні, так і нетехнічні вміння (напр., робота в команді, управління реанімаційної бригадою, ефективна комунікація). Ніхто з реаніматологів, кардіохірургів, кардіологів та лікарів інших спеціальностей, які брали участь в курсі, в ньому не розчарувався.
Реанімаційні міроприємства які проводяться пацієнтам з загрозою життю є однаковими що у стоматолога – що у анестезіолога.